Retouren & Garantie

Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling wilt terug sturen. Wellicht bevalt het product toch niet, of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling niet wilt hebben. Geen probleem! Wat de reden ook is, je kunt altijd je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Toch vragen we je om dit zo snel mogelijk te doen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd. Dus alleen de kosten voor het naar ons terug sturen zijn voor je eigen rekening. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en de originele verpakking naar ons terug sturen. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij storten dan het orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding terug, op voorwaarde dat het product in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, dan mogen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel daarom het product met zorg, en zorg ervoor dat deze bij het terugsturen goed verpakt is.

Mag het terug?

Je kunt dus altijd het product terug sturen. In de volgende gevallen kunnen we echter het aankoopbedrag niet (volledig) crediteren:

-Artikelen die langer dan 14 dagen geleden door je ontvangen zijn.

-Hygiëne artikelen waarvan de verzegeling is verbroken. Deze kunnen in verband met hygiëne niet terug gestuurd worden. Dit zal per geval door onze klantenservice worden bepaald.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Garantie

Je hebt bij Pasgeboren.nl altijd minimaal de wettelijke garantie op de door jou bestelde producten.

Aanspraak maken op de garantie

Om aanspraak te maken op de garantie, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice zal je voorzien van alle benodigde informatie en instructies. We verzoeken je geen product zomaar zonder melding retour te sturen.

Defect bij aankomst?

Als blijkt dat één van de door jou bestelde producten bij aankomst beschadigd of defect is, zal Pasgeboren deze producten kosteloos vervangen. We vragen je om een defect, beschadigd of verkeerd geleverd artikel vooraf - telefonisch of per mail - aan te melden bij ons, met uitleg en foto’s. Stuur dus geen producten retour zonder vooraf overleg met ons.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »